Uppdatering varje dag nu!

-Ingen bild idag-

Nu är jag tbx! Nu kommer jag att stanna och ni kommer få uppdatering varje dag jag lovar! IDag tävlade jag tellus en privat häst. Kom trea är nöjd! Har ridit honom 2 gånger så är jag hade liksom inte direkt några förväntningar på något. Han är inte så skolad så han är lite som han e. Men annars har dagen spenderats med Maja. Känner mig lite halv dålig så vi har bara varit hemma efter vi kom hem från stallet. Men nu ska vi kolla på film vet inte vilken men vi kollar väll på något.

Juste min prins David åkte till Italien idag. Åh vad jag kommer sakna honom. MEn han kommer hem tills skolan börjar så får träffa honom då. Miss you my princes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0