Rida pålle

Här har vi då fin fina Timon! Älskar hästen 
 
Gårdagen åkte jag in till Nacka med brudarna och fikade var super mysigt. Möte sen upp Maja. Köpte mig ett nytt linne. Var super fint! Åkte sen hem till Maja och mysste och käkade super god middag. Sen gick vi ut och sprang 5km. Duktiga! Dom reser bort på lördag i 4 veckor och jag fattar verkligen inte hur jag ska stå ut. Kommer sakna hela familjen så himla mycket. 
 
Idag vaknade jag upp hos maja väldigt tidigt vid 10.30 ungefär. Vi käkade frulle och var allmänt jätte sega på morgonen vi typ myste framför tv:en hela morgonen. När vi väll typ vaknade till så gick vi ut och solade men brunare blev man fan inte. Vi var lite duktiga idag också och cycklade fram och tbx till möllnvik. typ 4km. Så man har rört på fläsketidag. Men kom hem käkade middag och myste med familjen jag inte träffat på typ 4 dagar så det blev en mys kväll idag igen. Jäääääätte ointresant inlägg jag vet men men.. 
 
Imorgon ska jag rida Timon. En jätte fin dressyr häst ute på siggesta. Hon som har honom (Frida) Skulle någon stans så då kan jag rida honom. Var ett tag nu sen jag red. 
 
Nu blir det sov time! Godnatt 

Kommentarer
Postat av: Maja Askeholt

kommer att sakna dig också! Så himla mycket ringer på skype varje dag! <3

2012-06-28 @ 23:58:43
URL: http://majaaskeholt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0