Tänk att detta kom upp igår..

Tjoo bloggen..... driv...
 
Igår åkte jag till finaste Timon och red honom. Frida som har honom e ju borta så har hand om finaste killen! Efter stallet åkte jag till min mormor och duschade sen åkte jag till Nacka och träffade massor med folk. Var jätte trevligt! Åkte hem sen till Vendela men Angela och sov där. Vi satt och kollade på film hela natten typ lr jag och Angela för Vendela sov. min dag iförgår
 
Idag Vaknade upp hos Vendela. Åkte därifrån vid 15 tog mig till stallet och red Timon. Mamma följde med och hjälpte mig och fotade lite. Gjorde allt vanligt.. Mocka, göra mat, byta vatten, borsta, massera, rida. Han var hur fin som helst idag och hur mysig jätte trevligt. Efter stallet åkte jag hem käkade god mat sen ut och springa sen duscha sen hamnade jag i sängen där jag sitter nu. Min dag 
 
Timon är en 6 årig stor häst. Han är dressyr häst från topp till tå! Han är välidigt personlig och väldigt barnslig och hingstig av säg. Han blev ganska sent skuren tror jag. Men han har i alla fall haft en sen skada tror jag och nu håller dom på at sätta igång honom. Lite kort om den galna Timon. 
 
¨
Är helt kär i fina hästen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0